مزایای مکنده صنعتی چیست؟

مزایای مکنده صنعتی

از مکنده یا جاروبرقی صنعتی در کارخانه های گوناگونی مانند کارخانه فولاد و ریخته گری، کارخانه شیشه سازی، انبارداری، کارخانه های کشتی سازی و تولید مواد و پالایشگاه پتروشیمی و انواع صنایع نفت و گاز، کارخانه های سیمان و غیره استفاده می شود. در این مقاله به بررسی مزایای مکنده صنعتی پرداخته ایم، امیداواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

 

برای خرید با کارشناس فروش ما در تماس باشید :9106450087 

 

محصولات ویژه ما را بررسی کنید!

 

مزایای مکنده صنعتی

هدف از استفاده از جاروبرقی های صنعتی نظافت کارخانه از هرگونه آلودگی است. از مزایای مکنده صنعتی می توان به ظرفیت بالای نظافت و بالا بودن قدرت و سرعت مرکزی آن ها اشاره کرد. در این صورت می توانند تمامی آلودگی های موجود در محیط را در زمان محدود از بین برده و محیط را کاملا پاکسازی کنند.

همچنین جاروبرقی های صنعتی می توانند، هرگونه آلودگی های جامد و مایع را جمع آوری کرده و قابلیت جمع کردن انواع آشغال ها و آلودگی های سخت و سنگین را دارند. از مهم ترین و قابل توجه ترین مزایای آن باید جابجایی آسان آن را نام ببریم.

 بیشتر بخوانید:دستگاه مکنده صنعتی چیست

 

 

مزایای مکنده صنعتی

بیشتر بخوانید:ویژگی های مکنده مرغوب

مدل های مختلف مکنده صنعتی

در مورد مزایای مکنده صنعتی اشاره کردیم که دارای بازدهی بالایی هستند. این مورد برای همه مدل های مختلف جاروبرقی صنعتی صدق می کند. جاروبرقی های صنعتی دارای قابلیت جابجایی هستند.  به همین دلیل به دو دسته جاروبرقی های قابل حمل مرکزی و کامیونی تقسیم بندی شده اند.

جاروبرقی صنعتی قابل حمل را می توانید جابجا کنید. البته قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه دیگر ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. از ویژگی این دستگاه ها می توان عدم نیاز آنها به سیستم های کامل کننده را نام برد. هنگام استفاده از این دستگاه به سیستم های کامل کنند نیازی نداشته و می توانید آنها را بدون محدودیت در فضا استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مکنده صنعتی در مراکز تجاری

جاروبرقی های مرکزی

جاروبرقی های مرکزی از دیگر انواع جاروبرقی های صنعتی هستند.  می توانید آنها را به صورت همزمان از چند دستگاه استفاده کنید. از قابلیت های ویژه این دستگاه ها می توان، متصل کردن مخازن در هنگام استفاده از دستگاه را ذکر کرد. هنگام استفاده از این دستگاه قابلیت تخلیه مستقیم کیسه آلودگی وجود دارد. دستگاه های کامیون نیز قدرت مکش خوبی دارند.مزایای مکنده صنعتی

 

 بیشتر بخوانید:بهترین مکنده صنعتی

معرفی کامل مکنده صنعتی

مکنده صنعتی همان جاروبرقی صنعتی است. که در صنایع گوناگون و مکان های کاری سخت مورد استفاده قرار می گیرد. از این جاروبرقی ها برای پاکسازی و نظافت کاری در مکان های سخت و سنگین نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود.

لذا ساختار کلی این دستگاه از فولاد است. همچنین در مورد مخزن این دستگاه باید اشاره کنیم که دارای طراحی منحصر به فردی هستند، و هرگز دچار فرورفتگی نمی شوند. در این دستگاه ها پمپ قدرتمندی وجود دارد که باعث شده تا دستگاه قدرت مکش خوبی داشته باشد.

این دستگاه قابلیت جمع کردن هرگونه آلودگی های مایع و جامد را داشته و حتی می تواند مایعات روغنی را پاکسازی و جمع آوری کند. مزایای مکنده صنعتی استفاده در مکان هایی که دارای آلودگی های سخت و عمیق هستند می باشد.

 بیشتر بخوانید:3 قاتل خاموش دستگاه مکنده

موارد استفاده از مکنده صنعتی

به دلیل مزایای مکنده در مناطق و مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی های صنعتی در محیط های تجاری و صنعتی ، نیمه صنعتی ، اداری که نیاز به حفظ بهداشت و سلامت کارکنان را دارند استفاده می شود.

وجود آلودگی و گرد و غبار در مکان می تواند سلامت کارکنان را به خطر بیاندازد. از طرف دیگر ماندگاری این آلودگی ها موجب از کار افتادن ماشین آلات و تجهیزات صنعتی می شود.

به همین دلیل از جاروبرقی های صنعتی در صنعت ها استفاده شده این جاروبرقی ها می توانند نظافت محیط های صنعتی را به دنبال داشته باشند. جاروبرقی ها در صنایع های پتروشیمی و نفت و گاز و صنعت چوب، صنایع کشتی سازی و داروسازی و پزشکی و غیره استفاده می شوند.

3

 

سخن پایانی

مزایای مکنده صنعتی، بسیار زیاد است. به دلیل همین مزایای متعدد در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب جاروبرقی صنعتی را برای شما معرفی کردیم، و گفتیم که جاروبرقی صنعتی نوعی جارو برقی بوده که در صنایع گوناگون با هدف از بین بردن هرگونه آلودگی و گردوغبار مانند آلودگی های جامد و مایع و روغن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جاروبرقی های صنعتی در صنایعی مانند صنایع پتروشیمی و نفت و گاز و صنایع چوب و صنایع داروسازی و مواد غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد جاروبرقی صنعتی ذکر کردیم که این دستگاه ها قدرت مکش بالایی داشته و قابلیت جابه جایی را دارا می باشند. به همین دلیل به دسته بندی های گوناگونی مانند جاروبرقی های قابل حمل و جارو برقی های مکانیکی و غیره تقسیم بندی شده است.

 

برای خرید با کارشناس فروش ما در تماس باشید :9106450087 

 

برای خرید و بررسی قیمت انواع غبارگیر  می توانید وارد سایت هواپاد شوید. این مجموعه ارائه کننده غبارگیرهای صنعتی ، مکنده صنعتی ، مکنده کارگاهی ،مکنده مرکزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!