کیسه مکنده صنعتی چه کاربردی دارد ؟

کیسه مکنده صنعتی هواپاد

کیسه مکنده صنعتی چه کاربردی دارد؟ یکی از اجزای اصلی مکنده های صنعتی کیسه مکنده بوده و در انواع ظرفیت بر حسب موتور و گنجایش مکنده صنعتی تولید می شود. برای آشنایی با انواع کیسه مکنده ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

کیسه مکنده چیست؟

یکی از قسمت های کاربردی و مهم مکنده صنعتی، کیسه دستگاه بوده که باعث جمع آوری ضایعات گرد و غبار و جمع‌آوری آن ها می شود. عوامل مختلفی بر کیفیت کیسه مکنده صنعتی تاثیر داشته و باعث مرغوبیت کیسه می شود که بتواند تمام گرد و غبار و مواد حاصل از مواد جمع آوری شده مکنده را جمع آوری و نگه دارد.

کیسه مکنده چیست؟

کاربرد های مهم کیسه مکنده

همان طوری که بحث شد جمع آوری ضایعات از اصلی‌ ترین کاربرد های کیسه مکنده بوده اما کیسه های مکنده مرغوب باعث تصفیه هوا و آنتی باکتریال سازی محیط کار صنعتی می شود. پس وجود کیسه مرغوب باعث کاهش بیماری های مختلف نظیر بیماری های تنفسی برای کارگران ایجاد می شود. در زمان خرید کیسه مکنده حتماً به نوع آن دقت کرده و سعی کنید کیسه ای را خریداری نمایید که از جنس مرغوب تولید شده باشد.

برای اطلاع از کیسه های مناسب برای مکنده شما می توانید با کارشناسان فروش سایت هوا پاد در ارتباط باشید.

جنس کیسه مکنده

به طور معمول کیسه مکنده از الیاف پارچه ای ساخته می‌شود و باید الیافی استفاده شود که قدرت بالایی در جمع آوری و جذب آلودگی های هوا داشته باشد. عبور گرد و غبار و آلودگی ها ضعف در تولید کیسه مکنده  صنعتی بوده و کیسه شما باید به هیچ عنوان گرد و غبار را از خود عبور ندهد. همچنین محل نصب کیسه نیز باید از دوخت محکم و مقاومی تشکیل شده تا گرد و غبار از محل اتصال کیسه عبور نکند. پس حتما در زمان نصب به نصب صحیح کیسه دقت نمایید.

موارد مهم در زمان خرید کیسه مکنده

قیمت محصول و اجزا کسه دو مورد از اضلی ترین موارد موهم در هنگام خرید کیسه مکنده می باشند که در ادامه به هر دو آن ها می پردازیم.

  • قیمت محصول

در زمان خرید حتما به قیمت کیسه مورد نظر دقت نمایید که علاوه بر این که جنس مرغوبی داشته از قیمت مقرون به صرفه برخوردار باشد. برای اطلاع از قیمت های روز کیسه مکنده صنعتی دستگاه مورد نظر با سایت هواپاد در ارتباط باشید. سایت هوا پاد به صورت تخصصی در زمینه محصولات مکنده صنعتی فعالیت داشته و دستگاه های بادوام با گارانتی چندین سال ارائه می کند.

موارد مهم در زمان خرید کیسه مکنده

  • اجزا کیسه مکنده

حتما در زمان خرید کیسه مکنده صنعتی به تسمه دور مکنده دقت نمایید. این تسمه را با نام تسمه نگهدارنده کیسه مکنده نام نیز می شناسند. بست یا تسمه باید به صورت محکم در جای مخصوص خود قرار گرفته باشد. تسمه دور مکنده هوا پاد به آسانی قابل نصب بوده و می توانید بدون هیچ ابزار تخصصی خاصی تسمه دور مکنده را باز و بسته نمایید. برای مقاومت بیشتر تسمه از آلیاژهای فلزی که در ساخت آن استفاده می شود.

نمونه ظایعات جمع آوری کیسه

گرد و غبار و ذرات حاصل از از برش چوب جزء ریز ترین الیاف گرد و غبار بوده و توسط کیسه های معمولی قابل عبور است. می توانید با کیسه های پارچه ای مرغوب بدون عبور از پارچه جمع آوری کرده و دیگر نگران پخش ذرات در هوای محیط نباشید. علاوه بر این می توانید انواع برش های آهن فلزات، مواد غذایی و غیره را جمع آوری نمایید.

انواع کیسه برای مکنده های مختلف

کیسه های مکنده دارای استاندارد خاصی بوده و به راحتی قابل نصب و استفاده می باشد. برای اطمینان می توانید در زمان خرید نوع محصول خود را با بخش فروش لوازم جانبی مکنده های صنعتی در میان گذاشته و کیسه مناسب را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که مکنده ها در انواع ظرفیت به صورت متحرک و ثابت ساخته شده است.  هر یک دارای مزایا و معایب خواصی هستند که می توانید کیسه مناسب را خریداری نمایید.

مکنده های دوقلو یا سه قلو بر حسب تعداد کیسه می توانید خریداری کرده و نصب نمایید. مکنده های دوقلو یا سه قلو ظرفیت بالا تری برای جمع آوری ضایعات موردنظر دارد

جمع بندی

امروز در مورد کیسه مکنده صنعتی صحبت کردیم و سعی کردیم از نقطه نظرات مختلفی در مورد کیسه مکنده و کاربرد های آن صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر با سایت هواپاد در ارتباط باشید. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!