انواع دستگاه مکنده صنعتی

21

انواع دستگاه مکنده صنعتی | از مدل های مکنده صنعتی می توان به مکنده صنعتی قابل حمل اشاره کرد. دستگاه جاروبرقی صنعتی قابل حمل به دلیل ابعادی که دارد در فضا های محدودی استفاده می شود اما جابجا کردن آن بسیار آسان است.

اگر بخواهیم از لحاظ قیمت دستگاه جاروبرقی صنعتی قابل حمل با دیگر دستگاه های و جاروبرقی صنعتی مقایسه کنیم باید بگوییم این دستگاه قیمت ارزان تری دارد. دستگاه جاروبرقی صنعتی یک جاروبرقی با قدرت مکش بالا است که در صنایع سنگین از آن استفاده می شود.

دستگاه مکنده کامیونی قدرت مکش بسیار بالایی دارد و با سرعت بالا می تواند تمام آلاینده های محیط را نظافت کنند. دستگاه جاروبرقی کامیونی به راحتی قابل حمل است. دستگاه جاروبرقی مرکزی قابلیت استفاده همزمان از چند دستگاه را دارد و به طور مستقیم می توانند کیسه های آلودگی را تخلیه کنید.

 

برای خرید با کارشناس فروش ما در تماس باشید :9106450087 

 

محصولات ویژه ما را بررسی کنید!

 

کاربرد مکنده

مدل های مکنده صنعتی انواع مختلفی دارند و کاربرد بسیار مهمی در صنایع مختلفی مانند پتروشیمی، صنایع غذا و صنایع دارویی، صنایع چوب، کارخانه های تولید مواد، کشتی سازی و غیر دارد.

به طور مثال در صنایع چوب برش چوب کاری ضایعات بسیار زیادی را در بر می گیرد این ضایعات می تواند باعث آلوده شدن محیط و در نهایت به خطر افتادن سلامت کارکنان باشد و همین دلیل از جاروبرقی های صنعتی برای جمع آوری عمیق ضایعات و گرد و غبار ها استفاده می شود تا محیط صنعتی کارخانه عاری از هرگونه آلودگی و ذرات ریز و درشت باشد.

مکنده های صنعتی می توانند با نظافت عمیق سطوح صنعت و کارخانه ها ضایعات را از دستگاه های صنعتی دور کنند و هوا و محیط کارخانه را پاکسازی نماید.

بیشتر بخوانید:مزایای مکنده صنعتی

مکنده مرکزی چیست؟

یکی از مدل های مکنده صنعتی ، دستگاه مکنده مرکزی است. از مکان های مرکزی در کارخانه های بزرگ استفاده می شود، زیرا این دستگاه قدرت مکش بسیار بالایی دارد و از آن در کارخانه هایی که با حجم بالایی از برشکاری و غیره سر و کار دارند استفاده می شود.

به این موضوع دقت کنید که دستگاه های صنعتی مانند جاروبرقی مرکزی در بیرون از صنعت نصب می شود و دستگاه جارو برقی صنعتی قادر است به صورت همزمان از چندین دستگاه پشتیبانی کند.

دستگاه جاروبرقی مرکزی قدرت مکش بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب در ساعت را دارد. دقت کنید که دستگاه جاروبرقی مرکزی در مدل های مختلفی مانند جاروبرقی داخل سالنی، جاروبرقی دمنده مرکزی، جاروبرقی مرکزی پرتابل تولید شده است و هر کدام از لحاظ کاربرد و شکل ظاهری متفاوت هستند. دستگاه جاروبرقی داخل سالنی شکل ظاهری و و ابعاد جمع و جوری دارد.

 بیشتر بخوانید:3 قاتل خاموش دستگاه مکنده

 

مکنده مرکزی

مکنده صنعتی چیست؟

مدل های مکنده صنعتی متفاوت است. و از آن ها در محیط های سرپوشیده استفاده می کنند. جاروبرقی های صنعتی حجم زیر ۱۰۰۰ متر مکعب بر ساعت را دارند و در انواع مختلف مانند مکنده تک قلو، مکنده دوقلو و مکنده چند قلو تقسیم بندی می شوند.

مکنده های تک قلو دارای یک کیسه باربرداری هستند. که موادی که از هوا جذب می شود را ذخیره می کند. کیسه باربرداری مکنده های تک قلو  قسمت خروجی هم دارد. که می تواند گرد و غبار را از کیسه خارج کنند.

مکنده های دوقلو هستند که گرد و غبار را جمع آوری می کنند. و علاوه بر آن دو عدد فیلتر هوا دارند. مکنده های دوقلو حجم نسبتاً بالایی از نوع تک قلو دارد. و قدرت بسیار بالایی دارد.

مکنده های چند قلو سرعت بسیار بالا و قدرت زیادی دارند. به این موضوع دقت کنید که جاروبرقی چند قلو دارای تعدادی فیلتر و کیسه است که متناسب با نیاز کارگاه استفاده می شود. 

 بیشتر بخوانید:دستگاه مکنده صنعتی چیست

 

برای خرید و بررسی قیمت انواع غبارگیر  می توانید وارد سایت هواپاد شوید. این مجموعه ارائه کننده غبارگیرهای صنعتی ، مکنده صنعتی ، مکنده کارگاهی ،مکنده مرکزی می باشد.

سخن پایانی

همانطور که در مطلب بیان کردیم انواع دستگاه مکنده صنعتی وجود دارند. و صنایع داران و کارخانه داران می تواند متناسب با نیاز خود یکی از انواع دستگاه مکنده صنعتی را خریداری کنند.

جارو برقی صنعتی از لحاظ اجزا و مانند نوع پروانه و موتور متفاوت هستند و قدرت و سرعت متفاوتی دارند. از مزایای های جاروبرقی های صنعتی می توان به سرعت بسیار بالا و قدرت مکش بی نظیر آن ها اشاره کرد.

دارای مخازنی هستند که آلودگی های جامد و مایع در آن نگهداری می شود. دستگاه مکنده صنعتی قادر است تمام آلودگی های ریز و درشت را سطح زمین نظافت کند.

به همین دلیل از دستگاه مکنده صنعتی و مرکزی در مکان های صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود. دستگاه مکنده صنعتی ظرفیت و بازده بسیار بالایی و اندازه متفاوتی دارد.

 بیشتر بخوانید:بهترین مکنده صنعتی

بیشتر بخوانید:ویژگی های مکنده مرغوب

بیشتر بخوانید:کاربردهای مکنده

بیشتر بخوانید: مکنده صنعتی در مراکز تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!