لوازم جانبی مکنده های صنعتی

لوازم جانبی مکنده های صنعتی

اگر نیاز به خرید مکنده های صنعتی دارید، بهتر است لوازم جانبی این دستگاه را نیز خریداری نمایید. در ادامه لوازم جانبی مکنده های صنعتی را بررسی می کنیم تا در زمان نیاز اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز نمایید.

برای جمع‌ آوری و نظافت مواد مختلف در محیط های صنعتی، از مکنده یا جارو برقی های صنعتی استفاده می شود. اساس کار مکنده و جاروبرقی های خانگی یکسان بوده و فقط قدرت مکش و تجهیزات جانبی مکنده متفاوت است. با توجه به محیط صنعتی و کارگاهی شما می توانید به صورت دائمی بدون توقف از دستگاه مکنده استفاده نمایید.

تبدیل مکنده جزو موارد اصلی لوازم جانبی مکنده

اگر مکنده صنعتی شما نیاز به کانال کشی برای جمع آوری مواد مختلف و هوا دارد، می توانید از تبدیل مکنده استفاده نمایید. تبدیل مکنده ورودی ۱۵ سانتی متری به ۱۰ سانتی متری تبدیل می کند. همچنین برخی از مکنده ها دارای ورودی ۲۰ سانتی و خروجی ۴۰ سانتی متری است. برای اطلاع دقیق و قیمت تبدیل مکنده و خرید آن به سایت هوا پاد مراجعه نمایید.

لوله خرطومی

یکی از اجزای اصلی دستگاه مکنده صنعتی، لوله خرطومی آن بوده که معمولا از یک مفتول فولادی و نوار pvc تشکیل شده است. با این که وزن کمتر دارد، ولی استحکام زیادی دارد. لوله های خرطومی پی وی سی در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود و می ‌توانید به دلخواه انتخاب نمایید.

اندازه لوله خرطومی

طول شلنگ لوله خرطومی ۶ متر بوده و دارای قطر ۵ سانتی متری، ۱۵ سانتی متر و ۱۰ سانتی متر است. طولانی بودن لوله خرطومی شرط نبوده، بلکه باید در زمان خرید به استحکام و انعطاف پذیر لوله توجه نمایید. برای کاربرد های نجاری و چوب بری لوله های خرطومی بهترین گزینه بوده و می توانید تراشه‌ و برش های ظایعات را جمع آوری نمایید.

لوله خرطومی

مزیت و ویژگی های لوله پی وی سی

لوله خرطومی با توجه به طول آن باید دارای وزن سبک و متناسبی باشد. مقاومت لوله خرطومی در مقابل مایعات روغنی اشتعال زا و ترکیبات گرد و غبار بسیار مهم بوده و بتواند استحکام مناسبی داشته باشد. همچنین باید در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و تراکم پذیری بسیار بالایی داشته باشد. مقاومت لوله خرطومی مکنده صنعتی در مقابل اسیدها و رطوبت هوا نیز مهم است. در آخر نیز هر لوله خرطومی باید قیمت مناسبی داشته که کارفرمایان و شرکت ها را مشتاق به خرید این محصولات نماید.

فیلتر و کیسه مکنده پارچه ای

فیلتر و کیسه مکنده صنعتی، یکی از بخش های مهم و ضروری دستگاه بوده که در انواع اصناف و شغل ها کاربرد دارد. کیسه مکنده پارچه ای با چشمه های ۱۵ میکرونی مناسب تخلیه گرد و غبار بود و دارای ارتفاع ۸۹ سانتی و قطر ۴۰ سانتی متری، ۴۵ سانتی متری، ۵۰ سانتی متری و ۶۰ سانتی متری است.

می توانید از فیلتر مکنده صنعتی در نجاری استفاده کرده و طبق ادعای کارشناسان تا ۸۹ درصد گرد و غبار را می‌تواند جمع آوری نماید. کیسه های مکنده توانایی آنتی باکتریال سازی و تصفیه هوای کارگاه را نیز داشته و می توانید برای مکنده های تک قلو و دو قلو از این فیلتر ها استفاده نمایید.

فیلتر و کیسه مکنده پارچه ای

سایر تجهیزات مکنده صنعتی

مکنده صنعتی دارای لوازم جانبی مختلفی به جزء موارد اشاره شده بوده و می توانید برای خرید فیلتر، کیسه پلاستیکی جمع آوری غبار و غیره به سایت هوا پاد مراجعه نمایید. اگر نیاز به تعویض قطعات و تجهیزات اصلی مکنده صنعتی خود دارید، حتماً با کارشناسان شرکت هواپاد در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

مکش صحیح دستگاه مکنده صنعتی به موارد مختلفی بستگی داشته و بهتر است پس از کارکرد متناسب با آن، تجهیزات دستگاه را مورد سرویس و ارزیابی قرار دهید. قدرت مکش، سرعت مکش به موتور لوله خرطومی فیلتر دستگاه، گنجایش مخزن و غیره بستگی دارد. سعی کنید تمام تجهیزات و لوازم مکنده ها را به صورت دوره ای تعویض کرده و با این کار عمر دستگاه مخصوص موتور مکنده دستگاه بیشتر می شود. در نهایت دستگاه برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. برای مشاوره جهت خرید انواع مکنده های صنعتی با سایت هواپاد در ارتباط باشید. بحث امروز ما در مورد لوازم جانبی مکنده های صنعتی بوده و امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!