مکنده صنعتی در مراکز تجاری

مکنده صنعتی در مراکز تجاری

وجود مکنده صنعتی در مراکز تجاری  ضروری بوده و بر حسب برخی از شاخص های مهم، نوع مکنده مورد نیاز خریداری می شود. برای بررسی کاربرد دستگاه مکنده صنعتی در مراکز تجاری، ادامه مطالب را بررسی نمایید.

جمع آوری گرد و غبار توسط مکنده صنعتی در مراکز تجاری و صنعتی

وجود گرد و غبار باعث آلودگی هوا شده در صنایع مانند خودرو سازی، کارخانه آلومینیوم، فلز کاری، صنایع شیمیایی، داروسازی و غیر می شود. این مناطق که به آلودگی حساسیت بسیاری دارند، وجود دستگاه مکنده صنعتی در مراکز تجاری و صنعتی بسیار مورد نیاز است. گرد و غبار در هوا کیفیت ساخت محصولات را کاهش می دهد. حتی باعث به خطر افتادن سلامت جان افراد می‌ شود.

ویژگی های دستگاه مکنده صنعتی در مراکز تجاری و صنعتی

برای تمیزی و نظافت محیط همراه مانند گرد و غبار گیری و تصفیه آب و هوا می توانید از مکش صنعتی استفاده نمایید؛ که سرعت بسیار عالی در جمع آوری موارد مختلف دارد. با جمع آوری گرد و غبار، دیگر آلودگی در هوا وجود نداشته و می توان با امنیت و بهداشت کامل فعالیت نمایید.

مکنده صنعتی در مراکز تجاری

جمع آوری اجسام سخت فلزی توسط مکنده صنعتی

در کارخانه های تولید موارد فلزی، فولادی به طور معمول از سنگ آهن استفاده می‌ شود که استخراج و ذوب آن، نیازمند دستگاه های بسیار تخصصی است. با توجه به اینکه در هنگام ذوب و پودر سازی مواد اولیه، با موارد مختلفی رو به رو هستید، استفاده از دستگاه مکنده صنعتی در مراکز تجاری و صنعتی بسیار ضروری و ایده آل است. برای جمع آوری و مکش خرده ریز های سنگی باید مکنده مناسبی داشته باشید تا قدرت لازم را داشته باشد.

نکته مهم هنگام خرید دستگاه مکنده

سعی کنید حتماً در زمان انتخاب به سرعت و قدرت مکش توجه نمایید که با فیلتراسیون مخصوص می توانید آلودگی محیط را به صورت قابل توجهی کاهش دهید. همچنین مخزن دستگاه نیز مهم بوده سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که مخزن مقاوم تری برای فعالیت با موارد سخت را داشته باشد.

نیاز سنجی برای خرید مکنده صنعتی در مراکز تجاری

توجه کنید که در زمان خرید با توجه به نیاز خود می‌ توانید جاروبرقی آب و خاک یا خشک و تر بخرید که هر کدام دارای ماهیت معایب و مزایای خاص خود هستند. برای اطلاع از انواع دستگاه های مکنده آبی و خشک حتماً با کارشناسان سایت هواپاد در ارتباط باشید.

مکنده ضد انفجار

مکنده های مورد نیاز برای کارگاه های شیمیایی و همچنین پتروشیمی، مکنده ضد انفجار بوده که می توانید میعانات گازی، نفتی و همچنین مواد اشتعال زا را جمع آوری نمایید. این مکنده صنعتی با تکنولوژی متفاوتی ساخته شده که از انفجار مخزن دستگاه جلوگیری می نماید. پس اگر با مواد شیمیایی و خطرناک اشتعال زا فعالیت می کنید، حتماً از مکنده صنعتی ضد انفجار خریداری نمایید.

جمع اوری مایعات روغنی

اگر سر و کار شما با روغن های صنعتی موارد مشابه روغن خودرو است، می‌ توانید از مکنده های مناسب این کار استفاده نمایید که قدرت مکش بسیار بالایی برای جمع آوری روغن دارند. در وهله اول باعث نظافت محیط، در وهله دوم باعث افزایش سلامتی کارگران کارگاه مورد نظر شما می شود.

دستگاه مکنده صنعتی

جمع اوری بخار های اسیدی و روغنی

در هنگام کار با صنایع صنعتی، مکانیکی و غیره ممکن است بخار هایی از اجسام مختلف خارج شود که این بخار و گاز ها سمی و خطرناک است. در نتیجه باعث افزایش آلایندگی کارگاه مورد نظر می شود. برخی از مکنده صنعتی قادر به جمع‌ آوری اسید و گاز های خطرناک بوده و علاوه بر جمع‌ آوری این موارد، باعث تصفیه هوای محیط کارگاه و کارخانه می شود. می توانید این مکنده ها را در قسمت های مختلف کارگاه نصب کرده یا به صورت دستی استفاده نمایید. انتشار بخار های روغنی و اسیدی در صنایع غذایی نفت و گاز پتروشیمی تراشکاری ریخته گری و غیره وجود دارد.

افزارش طول عمر تجهیزات صنعتی

شما با نظافت تجهیزات صنعتی مورد نظر باعث افزایش پاکیزگی محیط و همچنین افزایش طول عمر تجهیزات صنعتی می‌شوید که در نتیجه با افزایش کیفیت و کارایی دستگاه همراه ایت. آلودگی تجهیزات صنعتی باعث استهلاک و خرابی دستگاه می شود. در این صورت هزینه‌ های بسیار قابل توجهی برای شما دارند.

کلام پایانی

بحث امروز ما در مورد بررسی کاربرد دستگاه مکنده صعنتی در مراکز تجاری بود. برای مشاوره جهت خرید انواع مکنده صنعتی برای کارگاه و کارخانه مورد نظر می توانید با شرکت هواپاد در ارتباط باشید و امکان مشاهده محصولات در این سایت امکان پذیر است که پس از مشاهده می توانید خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!