هفت رازحیرت انگیز غبارگیرهای کارتریج چه می باشند؟

غبارگیر های کارتریج

 

غبارگیرهای کارتریج، یک غبارگیر همه کاره است که به واسطه ابعاد کوچک آن به راحتی در فضاهای بسیار محدود قرار می گیرد و باسطح گستردگی بالای فیلتر ها علاوه بر تصفیه ذرات بسیار ریز محیط قادربه انتقال حجم هوای بسیار بالا می باشد.

از مزایای کلیدی غبارگیرکارتریج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فیلتراسون کارآمد
  • طراحی فشرده
  • سطح فیلتر
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • بهره وری انرژِی
  • تطبیق پذیری
  • افزایش ایمنی

 

 1- فیلتراسیون کارامد:

از آنجایی که غبارگیرهای کارتریج از سطح فیلتراسیون بالایی برخوردارند قادر به جذب غبارهای بسیار ریز 0.3 میکرون می باشند که این امر محیطی بسیار تمیز و محل کار ایمنی را تضمین می کند. 

 غبارگیرهای کارتریج‌ از فیلتراسیون بالایی استفاده می‌کنند که حتی گردوغبار به‌اندازه 0.3 میکرون را هم جذب می کنند که این عملکرد عالی فیلتراسیون را تضمین میکند و همچنین به حفظ کیفیت هوای تمییز در محل کار کمک میکند.

 

2- طراحی فشرده :

غبارگیرهای کارتریج معمولا از فشردگی بالاتری نسبت به غبارگیرهای کیسه ای برخوردارند. از این خاطر بهترین گزینه برای محیط کاری می باشد که از فضای محدود و کمتری برخوردارند.

غبارگیرهای کارتریج معمولاً فشرده‌تر هستند نسبت به سایر سیستم‌های جمع‌آوری گردوغبارمان‌اند غبارگیرهای کیسه‌ای ، این غبارگیرهای کارتریج به فضای کمتری نیاز دارند و مناسب برای نصب در فضاهای تنگ و محدودمی باشند 

 

3- افزایش سطح فیلتر :

داخل غبارگیرهای کارتریج،  تعداد بسیاری فیلتر استوانه ای بکار برده شده است که هر فیلتر به واسطه چین دار بودن پارچه آن، از سطح گستردگی بیشتری نسبت به غبارگیر کیسه ای برخوردار است. در نتیجه ظرفیت و طول عمر فیلتر افزایش می یابد.

 

 

 4- تعمییر و نگهداری آسان:

نگهداری غبارگیر های کارتریج به‌طورکلی آسان است. نمی‌توان به‌صورت جداگانه به کارتریج‌ها دسترسی داشته باشیم یا آنها را جایگزین کنیم که این امر تعمیر و نگه‌داری را ساده می‌کند و زمان خرابی را کاهش می‌دهد علاوه بر این تعدادی از غبارگیرهای کارتریج دارای سیستم تمییز کننده پالس جت هستند که به طور خودکار ، فیلترها را تمییز می‌کنند و همین باعث می‌شود که تمییز کردن دستی را به حداقل برساند 

 

5- بهره وری انرژی : 

غبارگیرهای کارتریج، قادر به صرفه جویی انرژی می باشند بطور مثال  درایوهای فرکانس تغییر VFD یا کنترل‌های سرعت فن به سیستم اجازه می‌دهد که جریان هوای خود  را بر اساس تقاضا تنظیم کند و همین امر به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک می‌کند  و هزینه‌های عملیاتی  را کاهش می‌دهد.

 

6- تطبیق پذیری:

غبارگیرهای کارتریج همه‌کاره هستند و می‌توانند به طور مؤثری طیف وسیعی از انواع گردوغبار را مدیریت کنند و در کاربردهای مختلفی ظاهر شوند. با سفارشی کردن این غبارگیرها میتوان در صنایع خاص از آن استفاده نمود و با توجه به حجم هوای مورد نیاز، جریان هوای مختلفی را در آن جای داد.

 

7-افزایش ایمنی : 

غبارگیرهای کارتریج محیط ایمن‌تری را ایجاد می کنند و به طور مؤثری ذرات گردوغبار مضر را در خود جای می‌دهند این غبارگیرها به کاهش خطر مشکلات تنفسی ، بهبود کیفیت هوا و به‌حداقل‌رساندن خطرات آتش‌سوزی که مرتبط با گردوغبار قابل‌احتراق است به ایمنی محیط کار شما کمک می‌کنند 

 

 

  سخن پایانی

 این سری از محصولات غبارگیرهای کارتریج را می‌توان به‌صورت گسترده‌ای در کنترل گردوغبار صنعتی در صنایع کشتی‌سازی خودروسازی، ریخته‌گری،  فلزات غیرآهنی،  تنباکو،  صنایع سبک، لاستیک، پزشکی و سایر صنایع استفاده

کرد.

 اگر علاقه‌مند به استفاده از غبارگیرهای کارتریج هستید لطفاً با ما تماس بگیرید 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!